8 mars 2009

Idag är jag bakis, bakis och ännu mera bakis. Sitter för tillfället och försöker peta i mig lite frukost, behöver ny energi annars lär jag inte må bättre. Men det går trögt när jag inte har någon som helst matlust...
Igår blev jag hämtad av min gamla granne (läs min f.d. granne, han är inte gammal thi hi ) Henrik som forfarande bor kvar i sin lägenhet på Kvarnberget. Två ensamma själar slog sig ihop och tittade på melodifestivalen och drack vin tillsammans. När vinet tog slut fick jag smaka på några goda drinkar, där någonstans tog även melodifestivalen slut men jag har ingen aning om vilka som gick vidare thi hi så jag måste surfa in på aftonbladet sen. Vår heta diskussion för kvällen var, vem är Lili? och vem är Susie? Tror vi kom fram till att Lili är den som är längst och Susie hade kjol på sig igår.
Vi, jag, Henrik och Kristian bestämde oss för att gå ut till ett nytt uteställe, red room. Nytt för mig iaf som inte är ute så ofta. Henrik lyckades få oss på gästlistan så när vi kom dit var det bara att glassa förbi hela långa kön -känner man sig viktig :)
Där inne beställde jag öl, så med facit i handen får jag lätt skylla mig själv att jag mår som jag gör idag. Inte nog med att jag blandade 3 olika alkoholdrycker jag stoppade in en snus oxå. Thi hi. Idiot Linda.

Fick en mild chock när jag bestämde mig för att gå upp idag, det yrde snö och var vitt på marken. Jag som vill ha vår och byta till sommardäcken, då kan det ju inte snöa, very bad.

Nu ska jag ta en dusch!

Inga kommentarer: