11 juli 2010

Vilken sommarvärme som har dragit in över oss!! -det är riktigt lovely när man är ledig, annars får det gärna vara mulet :) Igår tog jag årets premiärdopp i Gapern och det var faktiskt, tro´t eller ej riktigt skönt! Det var inte ett vanligt snabbdopp, i och upp utan vi simmade ut till en flotte och där dök vi i och badade. Hoppas denna värme kan hålla i sig så det även går att bada på semestern. Vi jobbar en vecka till och sen är vi lediga 4 veckor tillsammans jag och Ola!!

Idag ska jag iväg på sommarens första auktion i Deje -hoppas det blir fler sådana besök under sommaren. Det är något drömskt att strosa runt på auktioner, loppisar i den svenska sommarvärmen. Ola ska inte med så det är rent spontant ingen som kan hindra mig från att köpa den där rangliga, skruttiga möbeln för endast 40kr :) Lite färg och första hjälpen från Ola så kan allt bli fint resonerar jag... Få se om jag fyndar något idag!!!

Ha en härlig dag -spendera den ute och gärna vid något vattendrag... Kram!

Inga kommentarer: