2 juli 2010

Helg!

Detta är inte vanligt att det har varit tyst så länge ifrån mig här inne på bloggen men jag har knappt startat datorn och varit online. Den här veckan har jag varit väldigt: trött, varm och hängig. Tisdag och onsdag var jag hemma från jobbet och de dagarna tillbringade jag i soffan med min fantastiska bok som jag tyvärr har läst ut nu.

Bild lånad från adlibris.com

Men nu äntligen är det helg!!! Idag har jag kramat om och sagt hej då till en toppen kollega som går vidare till en annan förskola. Kul för dom men tråkigt för oss på Lärkängen... Lycka till nu Kattis men njut först av semestern!! På min förskola finns det fyra avdelningar och det blir förändringar på varje avdelning inför hösten. Stor ruljans i huset med andra ord.

Ute visar termometern på 23 grader men jag orkar inte lägga mig i solen och pressa. Pressa så som jag alltid har gjort tidigare somrar så jag fortsätter nog att vara inne en stund till.



Dessa vackra blommor fick Ola igår av en kompis till en kompis vars hund Ola fotade på kvällen. Usch hon har en tuff dag idag då hon skulle ta bort älskade Viper. Kan glädja henne med att det blev många och fina kort!

Inga kommentarer: