11 juli 2010

Auktion besök

Jädrar vad mycket folk en auktion kan samla ihop trots att det har varit en ypperlig dag att ligga på beachen och lapa sol. Det var riktigt roligt och jag kan så här i efterhand lätt erkänna att den auktionen kommer få fler besök av mig i sommar. Mycket nya saker fanns det samt det vanliga småplocket. Jag blev sjuk för en spegel men efter många tankar hit och dit så insåg jag att jag inte ens visste var jag skulle sätta upp den, så det blev ingen spegel. Träffade på en kär gymnasiekompis vilket alltid är lika roligt att stri lite.

Väl hemma gjorde vi tacos men energin uteblev. Jag och Ola har känt oss påkörda av ett tåg hela dagen idag (kan det vara efter gårdagens solning??) så vi har en riktig soft söndag... För tillfället ser Ola på någon film och jag ska börja leta efter någon fin doppresent. Jag hade en kanonidé som tyvärr grusades i helgen, typiskt. Så nu är det lite i panik som jag måste komma på något då vi ska på dop på lördag...

Tjingeling!

Inga kommentarer: