22 juli 2010

Imorgon är det Olas födelsedag och det ska firas med ett spöket Laban paket...!! Tycker väldigt mycket om spöket Laban och då det blev lite papper kvar från Melkers dop i lördags så why not Ola får det oxå på sitt paket!



Idag har varit en jobbig dag för mig. Usch usch jag har blivit nålsticken igen och snart känner de väl igen mig på Skåres vårdcentral -oh nej inte hon igen tänker de väl... :(
Idag hann jag inte ens in till tanten i anmälningsdisken förrän jag bröt ihop. Väl där inne så förstod hon att jag tycker det är väldigt jobbigt med nålar och go som hon var kom hon ut till mig i väntrummet senare och kramade om mig. Hon sa att det finns en kille som sticker jättebra men han är på fika just då men hon skulle se om han inte kunde komma och hjälpa mig. Joda efter en stund kommer det en ung kille och frågar hur jag känner mig. Inte nog med att det står OBS! Stickrädd i min journal nu har jag t o m en egen stickare!! :)
Och svar Ja mamma, hunden var väldigt söt på planschen :)

Nu har jag hällt smörstekta kantareller i en skål och ska sitta och plockäta framför någon film. Väntar bara på att Ola ska bli klar med sista justeringen med kattluckan.

Ha det gott!

Inga kommentarer: