7 juli 2010

Känns väldigt lyxigt att sluta tidigt en dag som denna, men så tänkte jag inte imorse när klockan ringde 04.55. Puh då var det tufft... :(
I brevlådan låg ett paket och väntade på mig och innehållet gjorde mig inte besviken. Det var nämligen 3 läppglans och en mascara ifrån face samt en ursöt neccesär i puff modell..!

Hade själv glömt bort denna premie ifrån en tidningsprenumeration jag tecknade för ett tag sedan och sådana här överraskningar är ju roliga att få!!

Nu väntar jag på att mamma och pappa samt Iris ska komma förbi på jordgubbsfika. Jag har redan tjuvstartat med jordgubbsätingen men det är ingen risk att det tar slut, för det gick som på en dans igår eftermiddag att plocka stora hinken full (samt magen oxå för den delen). Så nu har vi jordgubbar i flera dagar framöver!!

Inga kommentarer: