16 juli 2010

Semester

Ordet semester har en väldigt tyngd i sig och många olika associationer. För min del innebär det i år 2 väldigt lediga veckor med bara spontanitet inbokat :) sen återstår 2 veckor då min kära syster yster kommer till Sverige. Då blir det bl.a. ett kustenbesök, Strömstad, koster, Lysekil kanske och umgås hemmavid. Denna semester är sååå efterlängtad och jag har väl aldrig räknat ner så innerligt som i år. Det har varit tuffa dagar att jobba och oftast är jag helt slut i kroppen när jag kommer hem.


Idag låg det en ny tidning i brevlådan när jag kom hem -perffa. Så nu blir det Linda och Damernas ute i en solstol.

Pratade med mamma idag som är på västkusten ihop med mina svärföräldrar samt pappa såklart. De hade precis tagit in ett krabbgarn som hade legat ute i 2 dygn. Hela 13 stora krabbor hade de fått -snacka om krabblycka!! :) Är glad för deras skull då de alla älskar skaldjur så jag kan tänka mig att det blir skaldjursfrossa ikväll i sommarstugan.

Inga kommentarer: