9 juli 2010

Det var meningen att jag och Ola skulle på utomhus bio igår men tyvärr är inte Linda så kvällspigg, så det vart inget... Filmen skulle börja visas kl 23.00 på Ängevi i Forshaga och vilken film det skulle visas var hemligt. Så när vi åkte ifrån stugan efter god grillmat ihop med Olas föräldrar och mina föräldrar samt Iris så kände jag inte alls för att åka på bio och vara uppe några timmar till -sängen lockade oerhört och klockan var redan då nästan 23...!! Annars hade det varit väldigt mysigt att sitta ute i sommarkvällen. Vi har varit på utomhus bio en gång tidigare och då var det i Kristinehamn och de visade Top Gun -det blir en så annorlunda känsla att sitta ute i bilen/baden baden stolen framför en stor skärm och utomhus oxå. Hoppas det blir fler tillfällen säger jag.

Nu äter jag frukost och ska strax åka till jobbet för sista dagen för den här veckan. Sen är det bara en vecka kvar att arbeta!!! Men vart är det fina vädret som de har lovat???!!! Fast en mulen arbetsdag är bättre än en solig arbetsdag... thi hi

Inga kommentarer: