1 april 2009

Sol sol sol!! Ack vilken härlig dag det är idag!! Nu gäller det att stanna upp och bara njuta av nuet, vad som sker här och nu. Vilket idag kommer innebära för mig att vara ute så mycket som möjligt och bara njuta av värmen och solen. Idag fick jag äran att inviga mina solglasögon, härligt härligt!! Nu ska jag bara få Ola att byta till sommardäck även på min bil på söndag, annars får jag väl göra det själv :)

Efter jobbet idag ska jag åka till blomsterlandet igen för att försöka hitta en fin blomma till mormor (Olas mormor) Hon fyllde år i fredags och ikväll ska vi gratta henne. Vi valde att komma en annan dag och fira henne då det var så mycket folk ändå i lördags. Ska bli trevligt att träffas då det tyvärr inte sker så ofta, trots att hon bor i Karlstad.

Tillbaka till jobbet och alla goa barn. Idag har vi stort fokus på påsk + pyssel!!

Inga kommentarer: