18 april 2009

Så fort solen tittar fram och värmer ens rygg känns allt så mycket lättare. Man kommer ut ur sitt "skal" och väljer att umgås med vänner, ta promenader/cykelturer, eller bara vara ute istället för att sitta inne och se på TV eller liknande. Det är riktigt svårt att gå in på kvällarna, jag hittar på saker som jag "måste" göra i trädgården bara för att få vara ute och njuta av det underbara vädret!!

Nu när våren är här blir jag extra shopping sugen. Jag som inte tycker om att gå i affärer bara längtade att få åka till Bergvik idag!! :)
Mitt mål för dagens shopping var ett par vita vårskor. Vilket jag oxå hittade i första skoaffären -scorett! Det blev ett par vita vanliga jogging skor och på sidan står det Levi´s. Sen unnade jag mig 2 par ballerina skor, ett par svarta och det andra paret rosa(!!) men de hittade jag på skopunkten så de var väldigt billiga. Sen fyndade jag en ny duk på hemtex till bordet på altanen samt en ny tvålpump. Sen hittade jag en svart enkel klänning på bikbok, jepp det blev t.o.m. en tur in te stan. Gäller att passa på när jag är road av att springa in och ut ur affärer. Passade även på att köpa en Miniderm på apoteket. Vi har en sådan på jobbet som jag tycker är fantastisk för torra händer, så nu har jag en egen hemma oxå!!
Sen kunde jag inte motstå en fin mors dags present, men den får vara hemlig tills maj månad. :)

Ja det är tur att dessa infall av shopaholic inte kommer varje dag för då hade ekonomin varit en tuff ekvation att få ihop :)

*KRAM*

Inga kommentarer: