5 april 2009

Äntligen är sommardäcken på!!! Vilken skillnad det blir bara bilen får på ett par lättmetall fälgar istället för de fula plåtisarna... Sen dammsög Ola min bil igår, första gången sen jag köpte den och jag ljuger inte när jag säger att det rasslade bra i slangen :)

Idag har vi varit i Hynboholm hela dagen. Vi och Olas föräldrar var bjudna på mat av mor och far. Det var en riktigt trevlig dag tillsammans allihopa! Är så glad av våra föräldrar går så bra ihop, är inte alltid som det gör det....
Jag gjorde en tårta som vi hade till efterrätt då Olas mor åker till Azorerna på min födelsedag så firade vi mig idag istället. I present fick jag en jättefin glas nagelfil, har aldrig sett sådana. Ska tydligen vara väldigt bra och förhindra att naglarna bara flisar sig, den har dessutom livs garanti(!) Samt ett Burton snowboard fodral till min bräda! Perfekt då jag saknar ett fodral.

Nu ska jag lägga in lite saker på Tradera, förhoppningsvis kan vårt extra rum någon gång bli tomt och att vi då kommer på något som vi kan ha det till... Förslag mottas gärna! -Biljardrum kan vi stryka på en gång då vi hade såna planer när vi flyttade in men rummet är dock för smalt eller så är köerna för långa thi hi :)

Inga kommentarer: