13 april 2009

Idag ska jag på glassdejt med Henrik. Det är inte lika soligt ute idag som igår samt i lördags men för mig ska det bli skönt med en vilodag ifrån solen, kände det igår när jag satt ute i Uddeholm. Ja igår var vi bjudna på påskmat hos Olas farmor och farfar som bor i Uddeholm. Det var jag, Ola, Svärfar samt Anders, Olas bror som åkte upp. Som vanligt blev vi bjudna på god mat i mängder samt tårta -då jag har fyllt år om nu någon har kunnat missat det :) Så denna vecka har vi ätit 3 olika tårtor samt lite extra fikabröd + godis på jobbet, nu får det bli andra levnadsvanor denna vecka!!

Idag är Ola i garaget och mekar bil. Han ska försköna en opel corsa, hur man nu kan göra det?!! thi hi. En kompis som är hemma över påsk som ville sänka och byta stötdämpare på sin bil. Därför beger jag mig snart in till stan, väntar bara på att Henrik ska ringa. Vissa som har jobbat idag...

Ha en bra dag, njut av ledigheten då det är arbete imorgon...

Inga kommentarer: