9 april 2009

Nu har jag blivit grattad i dagarna 3!! :) Började i tisdags, när vi hade planering. Då passade mina kära arbetskamrater på att sjunga och gratulera mig med en jättesöt minapensee i en limegrön kruka samt Kattis hade kreativt skapat ett fint kort!
Sen igår onsdag fyllde jag och blev åter grattad på jobbet, alla barnen hade samlats vid borden och sjöng så det knakade -det är så fint och jag blir väldigt rörd när alla sjunger för min skull! :) Just den dagen hade vi fått en sockerkaka av en snäll förälder som vi passade på att fika på. På kvällen kom mina kära föräldrar på kvällsfika. Tände en massa ljus i köket och hade det mysigt. Då fick jag en filtad korg med tofflor i som jag ska hänga upp i hallen (vi har kallt på golven kan jag tillägga) strumpbyxor samt presentkort på fotvård -härligt härligt!!
Av min kära Ola fick jag åter presentkort då på Suzie picant samt ett väldigt fint natt set -tack så jätte mycket!!

Så jag känner mig verkligen grattad, känns skönt att fylla år. Änsålänge tycker jag det är kul att bli ett år äldre!! Förra året hade jag en jobbig födelsedag. Vi hade släppt ut min älskade katt för första gången alldeles själv, utan någon sele. Och såklart kom han inte tillbaka på kvällen och jag blev väldigt orolig. Alla vet att en katt kommer tillbaka och det är väldigt vanligt att den är borta några dagar när den får komma ut för första gången, men så klart tänkte jag inte när jag var mitt uppe i krisen. Usch jag mådde jätte dåligt och just då fyllde jag år och alla ringde/messade och var så glada för min skull. Nej detta året blev det en bättre födelsedag med SM guld och allt!!!

Nu om några timmar tar jag påskledigt oxå -det är inte helt fel och imorgon har jag bjudit hem alla mina kompisar så då blir det kalas igen!!!

Ha det gott och Glad Påsk!

Inga kommentarer: