2 april 2009

Världens piggaste, roligaste och sötaste mormor måste vara Olas! Eftersom jag tyvärr aldrig fick chansen att träffa min mormor så säger jag mormor även till Birgitta. Hon fyllde 89år i fredags och det kan man aldrig tro. Vi blev bjudna på te fika och efteråt tittade vi på lite film från vår resa till Hemsedal, sen spelade vi Alfapet och hon var lika pigg och glad hela tiden. Måste hälsa på henne oftare än vad vi gör, var väldigt trevligt igår kväll.

T o m när vi hälsar på mormor så blir det sent och jag skulle upp tidigt imorse. Men jag lever fortfarande och har precis kommit hem från ett trevligt besök hos Malin och hennes son Xander. Var några veckor sen sist jag träffade honom och han hade blivit en stor kille med underbara blåa ögon! Han verkar jämt vara så nöjd, kan jag beställa en stycken?!! :)

Nu ska jag vara med i en online diskussion som kommer handla om mellanmål. Ska bli intressant, har inga förväntningar då jag inte vet nåe mer än det jag skrev....

Sen är det avfärg för klättring!! dags att dunka tak igen...

Inga kommentarer: