11 april 2009

Vilket underbart sommarväder!! Är glad att jag inte följde med Ola ner till Jönköping och på Elmia mässan då jag har suttit ute hela dagen i solen och läst!! Jag känner mig alldeles mosig just nu av värmen och årets första rand har jag äntligen fixat!! Sitter och coolar ner mig lite och försöker få i mig lite mat men det smakar som vanligt inte något vidare. Brukar vara så när jag har varit en hel dag ute i solen. Men ny energi måste jag ju få...

Här kommer lite kort från gårdagens kalas.

Min Ola, Marie och Malin som båda är mina gymnasiekompisar! Vi var 4st som hängde ihop.













I soffan sitter Micke som är tillsammans med Malin från förra bilden och hans dotter Jennie och deras gemensamma tjej Wera på 2 år. Sen kommer Caroline som är nr 4 i vårt gymnasiegäng :) Och Malin och hennes son Xander 3 månader.








Emil som är sambo med Malin och pappa till Xander och sen skymtas en kameraskygg Caroline som är sambo med Anders som sitter bredvid henne och min Ola. Hängde alla med??!!!

Inga kommentarer: