11 april 2009

Kalas kalas kalas !!!

Igår fredag hade vi en toppendag. De flesta av mina kompisar kunde komma på mitt kalas. Vi var 10st + 3st barn som klämde ihop oss runt vårt vardagsrumsbord. Det var jättetrevligt och nu längtar jag tills vi kan vara ute och ha grillfester. Alltid lättare när sommaren kommer och man kan vara ute istället. Det är lyxigt att ha trädgård!! Fick ännu mera presenter, en drinkbok med läckra bilder på drinkar samt tilltugg -den ska användas flitigt :) En jätteläcker vas, inte så djup men hög svart vas med lite inslag av rött, en pussel matta -så nu behöver jag inte planera när jag ska lägga pussel utan kan börja på ett och fortsätta nästa vecka osv... Och flera tulpan buketter -tack så mycket för en trevlig dag!!!

Sen tog jag och Ola oss en promenad då jag var jättevarm. Gick och letade efter tussilago borta vid Ilandaskolan men där hade det inte kommit några vårtecken ännu.

Inga kommentarer: