17 april 2009

Ibland mår man mindre bra och ibland känns det som om hela världen ler mot en! Just nu är jag nere i en period då jag inte mår så bra. Det gör ont när knoppar brister och jag hoppas att tiden läker alla sår. Därför är det bara att kämpa på och inte glömma vad man har...

Idag var det 2 kollegor som kommenterade att jag hade blivit solbränd. Vilket var väldigt kul att höra, små kommentarer gör en väldigt glad särskilt när de kommer helt spontant!! Då får man ett leende på läpparna.
Idag planeras det för fullt på Lärkängen. Vi ska iväg på after work på Blue Moon Bar!! Och för en gångs skull känner jag för att följa med, inte åka hem utan hitta på något. Det är Starboys som kommer uppträda ikväll, är inget större fan av dom men man får ju vara patriot :)
Typiskt så är det jag som stänger hela bygget och jag måste hem innan jag kan åka vidare till stan. Men förhoppningsvis så har några kollegor fått ett bra bord när jag väl har jäktat mig in te stan...

Det är min fredag!!

Kram

Inga kommentarer: