29 juni 2011

kändis - jotack

Igår när jag och Emilia var ute på shoppingtur så blev jag behandlad som en äkta kändis. På två olika affärer fick jag bärhjälp med kassarna av två olika lika trevliga killar. Det tackar jag för!! För jag hade ju Emilisen att bära runt på. Och nej Robert du tog inte alls upp vår tid utan det var bara trevligt att träffa dig och prata lite!

Sen åkte vi vidare till Hynboholm där jag klippte gräsmattan i värmen. *puh* det blev riktigt svettigt men nu är den kort och fin igen. Mina föräldrar har Karlstads grönaste, finaste och tätaste gräsmatta så mycket som de gödslar. Kruxet är att de spenderar mer än halva sommaren i Strömstad så de får lixom inte njuta av skönheten utan mest kämpa med gräsklipparen då den växer som ogräs. Så min stora undran är -varför gödsla så himlans möe??!


För tillfället har jag en naken tjej endast iklädd blöja som rullar runt på sitt lektäcke under tiden jag äter frukost. Hon ligger oftare på magen nu än ryggen men efter en stund blir hon så trött och gnällig, då skulle det vara bra om hon kunde lära sig att vila huvudet och nacken en stund.

Njut av sommarvärmen som äntligen har kommit!!

Inga kommentarer: