11 juni 2011

Lördag och helg

Nu är Ola, Isa ute och går med Emilia i vagnen och jag ska lägga mig i soffan och läsa lördagstidningen -mys! Jag älskar henne verkligen så mycket men ibland är det skönt att bara få vara ensam en liten stund, det gör att jag älskar henne ännu mer när jag ser henne nästa gång. Jag är enormt imponerad av hur ensamstående mammor orkar och klarar av att ta hand om ett barn själv. All eloge och styrkekramar sänder jag till dom! Såväl som det finns RUT och ROT så borde det finnas PAB (Passa Andras Barn) marknaden tror jag finns, kanske vore något efter min föräldraledighet??!!!

Igår var vi på stan och det blev Emilias 3e stadsbesök, det kommer inte bli någon citytjej av henne.. :) Vi mötte upp pappa Ola och hjälpte honom shoppa lite kläder. Emilia lekte kängurubebis där hon hängde i bärselen på min mage och charmade alla expediter -gosetjejen.

Tidningen lockar! Ha en fin helg!!

Inga kommentarer: