17 juni 2011

Sitter och äter lite mat och surfar runt på jotex hemsida. Skulle vilja ha nya gardiner till köket. Som det är nu så byter vi bara gardiner vid jul och sen sitter våra andra uppe resten av året. Så ni kanske förstår att jag börjar bli lite less på dom nu... Har hittat en väldigt fin hissgardin som jag sitter och grunner på ska visa Ola sen och höra vad han tycker om den.

Här kommer en bild på vår nyfikna tjej som jag tog igår. Att sitta upp och kika över barnvagnskanten tycker hon är väldigt spännande för tillfället. Jag brukar ge henne mina båda pekfingrar och då använder hon sina magmuskler till max och försöker dra sig upp. Det går en liten bit men sen får hon hjälp av mig den sista biten.



Bustjejen busar med pappa och hästen som hon fick av Xander. Hovarna är perfekta att ha i mun och suga på. Denna body från p.o.p fick vi i höstas när vi satt barnvakt åt Melker. Den har använts flitigt från det att Emilia bara var några veckor gammal och fram tills igår då jag fick inse att den var lite liten. Men det syns knappt att den är använd så mycket och så länge! Det är lite jobbigt att inse att de kläder jag lägger bort kommer hon aldrig mer kunna ha. Hon kommer aldrig mer vara så liten längre...

Vad gör ni med alla urväxta kläder?? Säljer ni dom på tradera eller sparar ni dom för ev. syskon??

Inga kommentarer: