11 juni 2010

Oj oj vad trött jag e´... Igår vart det sent och nu upp tidigt, tiiidigt. Det är tur att det är fredag för fler sådana här korta nätter fixar jag inte utan att spåra ur.. Igår var vi på ett trevligt kalas hos mina svärföräldrar då det var svärfars stora dag! Vi satt ute hela kvällen och åt goda pajer och tårta, när slutar man att ha ljus i tårtan?? Nästa år när jag fyller 30, då ska jag ha ljus i tårtan och då blir det många, mååånga oxå!!!

Väl hemkommen så var det bara att ställa sig i köket och baka en toscakaka som jag nu har skärt upp. Det var bara jag och en tjej till som inte hade bjudit på fredagsfika den här terminen så därför blev det min tur, då hon ville baka en midsommartårta. Det är väldigt roligt att baka men inte när man varken har tid eller lust, då blir det ett tråkigt måste. Hoppas bara den smakar trots att den inte är gjord with love.

Inga kommentarer: