11 juni 2010

Helg väder

I helgen är det meningen att vi ska få på tak på vår utebod men det ser mörkt ut på väderkartan :( Enligt yr.no så ska det regna hela lördagen och på söndag visar det uppehåll.
När jag surfar in på klart.se så ser jag att på lördag morron ska det regna för att spricka upp och bli klart kl 14.00 för att sen börja regna igen kl 20.00. På söndag morron kommer det vara mulet och börja regna efter kl 14.00...

Slutsatsen jag drar av dessa två väderprognoser är att någon gång under helgen kommer det att regna. Sen när och vilken dag återstår att se... :) I vilket fall som helst är det otroligt skönt med helg och för tillfället ligger jag i sängen med laptopen i knäet. Tänkte ta och sova en liten stund innan Ola kommer hem för jag är så förbaskat trött... Det som gör tillvaron extra mysig är att Samurai ligger i mitt knä och spinner för fullt -han är lika trött som jag och nu säger vi Natti!! :)

Inga kommentarer: