21 juni 2010

Här hemma har vi precis ätit kvällsmat. Idag blev det makaroner de luxe :) Det innebär vanliga kokta makaroner och på dom ketchup, dill krydda och grillkrydda = säkert inte så nyttigt men jättegott! Ola jobbar en stund vid datorn och jag funderar på att kojsa med en bok. Har ingen på G just nu så jag får se om jag känner för att börja på någon ny. Ibland kan jag ha svårt med att dra igång och läsa i en ny bok. Allting är nytt i den och det kräver lite mer fokus av en själv -måste vara därför som jag ibland inte orkar/känner för det.

Hörde Samurai gå uppför trappan förut för att kojsa men när jag kom upp på övervåningen så såg jag honom inte ligga på sina ställen. Men när jag gick in i "tradera rummet" så såg jag ett ihoprullat litet sött nyste.

Titta vad fint han har format sig efter ljusfatet.
Det ska helst vara trångt för då sover han som bäst!

Svar: -Ja vi har även i detta hus ett tradera rum... Vet inte varför men det bara råkar bli så i varje hem vi flyttar till. Kan det bero på att vi har fler rum än vad vi egentligen behöver??! Så för tillfället står detta rum tomt, eller tja inte riktigt tomt utan det används som förvaringsrum, vilket känns väldigt lyxigt!!

Inga kommentarer: