10 juni 2010

Födelsedag

Gomorron och Grattis svärfar som idag fyller år!! Ikväll blir det kalas för honom -trevligt, trevligt!
Det har blivit mycket kalasande på god mat, tårtor de senaste veckorna. Förra veckan blev vi bjudna på en kalasgod prinsesstårta av SOFIA studion. Igår fick vi världens största smörgåstårta av vår chef som sommartårta. I helgen har vi varit bortskämda med serverad god mat av mina föräldrar på västkusten och ikväll blir det kalas... Inge bra, inge bra sommaren knackar ju på dörren... :)
Men å andra sidan kanske det är just på sommaren jag kan unna mig lite godare mat då det känns som jag aldrig sitter still när jag kommer hem. TVn är knappt på för det är så skönt att bara vara ute i trädgården och där hittar jag alltid på något att göra. Igår krattade jag gräsmattan efter Olas gräsklippning (det var för långt så det blev stora gräsränder efter honom...) så jag fick blåsor i händerna :( svider och gör ont nu..

Ha en skön torsdag -ser ut att bli en lovely day!

Inga kommentarer: