27 juni 2010

Dagen efter midsommardan

och det är riktigt skönt med en extra dag ledig. För på något underligt vis så försvinner alltid dagen efter en fest och inget vettigt görs. Även år 2010 blev det en härlig midsommar tillsammans med kompisar ute i trädgården! Vi åt tre rätters, grillade, tog hand om en drake, spelade crocket samt blev utsatta av hungriga, aggressiva myggor. Jädrar vad mygg det var på kvällen :(
Jag har en mängd konstiga kort tagna under kvällen, kanske lägger ut några senare... Däremot så skulle jag vilja se Jennicas alla kort och kopiera några..!! :)

Igår åkte vi till Hynboholm efter att vi hade ätit den obligatoriska bakis pizzan.. I Hynbo klippte jag mina föräldrars gräsmatta och Ola snäll som han är tvättade min bil!! -tackar!!
Sen åkte vi hem och såg 2 extremt bra filmer. De var bra på 2 olika sätt. Först såg vi En sommar med Göran. Den var too much i början tyckte jag men sen när det blev lite handling så blev den riktigt rolig. Ola däremot kunde inte sitta kvar utan tog några varv i huset emellanåt, det blev för mycket pinsamheter tyckte han.. thi hi.
Sen såg vi på Seven pounds och den är klart sevärd! I slutet fällde jag inte bara en tår utan flera stycken för den var så otroligt sorglig. Det kom t o m en tår ur Olas ögon och det är inte vanligt. Den filmen måste ni bara se, Eva & Göran!! -Vi har den nu :)

Ola är på taket och gör det sista -äntligen tror jag både han och jag tycker!! Sen tänkte vi packa ner lite grillat i en korg och åka ut till landet och njuta dagen. Riktigt härligt väder ute!!

Inga kommentarer: