31 augusti 2009

Imorse lyckades jag med något som jag aldrig har gjort tidigare.

När man pendlar så åker man ju en sträcka väldigt ofta och till slut så tänker man inte på vägen längre. Ibland känns det som man har sovit för man kommer inte ihåg sträckan alls... Idag var det en liknande känsla.

Jag satte in mina linser som jag gör varje morron och jag börjar alltid med vänster öga. När den linsen var i så sköljde jag den högra och rengjorde den och satte in den oxå i mitt vänstra öga, förstod först mitt misstag när jag skulle sätta in den högra linsen och det var slut på linser i mina koppar... Som tur va så var det inget problem att få ut den yttersta linsen, var lätt att dela på dom så jag kunde sätta in den i högra ögat istället.. *Weird*

Dags att starta veckan och åka till jobbet.

*Kram*

Inga kommentarer: