30 augusti 2009

Konstigt hur olika dagar kan se ut i jämförelse med varandra.

Igår kom jag och Ola upp ur sängen vid 13 tiden. Jag dukade frukost brickan och sen låg vi och pratade med varandra, länge.
Idag var jag uppe och ute ur huset redan kl 10 (rekord för mig på en helg) och när klockan var kvart över 13 så hade jag gjort:
* Klippt gräset
* Krattat upp gräset
* Rensat stora rabatten
* Klippt/sågat ner vår stora pil buske

Bara jag/vi kommer upp ur sängen så får vi så mycket gjort, men det är väldigt skönt att ta sovmorron oxå när helgen väl kommer :)

Nu ska jag snart ta en promenix ner till svärmor och svärfar. De ska bjuda oss samt Olas bror med sambo på tacos -gott gott! Ola är redan där nere, då Anders (Olas bror) har en spekulant på sin SAAB som han ska sälja. Hoppas han får napp då han redan har hittat bilen som han ska köpa, ytterligare en SAAB lr blivande Koenigsegg kanske jag ska skriva... Så därför blir det en promenad för mig då jag tog en tupplur när Ola åkte. Hi hi jag var ju uppe tidigt som sagt va... :)

Inga kommentarer: