2 augusti 2009

Efter 3 intensiva dagar är det skönt att bara sticka iväg en helg och slippa se kaoset som vi har skapat här hemma. Skönt att bara åka ut till landet och bara vara. Gå i myskläder, inte behöva sminka sig, dagens projekt är att hämta tidningen och läsa den :) Ja det är helt underbart och jag känner mig så avslappnad efter en helg ute vid stugan. Härligt härligt har det varit!!

Imorgon ska vi ta itu med hallen/köket igen. men mycket har hänt sen sist jag bloggade. I fredags var underbara Malin här med sina föräldrar och tapetserade vår hall. Jag är väldigt lycklig, det känns inte som vår hall då den verkligen är totalrenoverad! Den är så fin och kommer bli ännu grannare bara vi får upp de målade listerna !! Ja, jag är helnöjd och det känns väldigt roligt att ha fått gjort och valt ut allt material själva. Nu är hallen klar iaf, de målade listerna ska bara spikas upp. Nu ska jag gå över till att måla kökets taklister och Ola ska lägga klart köksgolvet (bara halva kvar). Så en dag eller två så ska vi nog vara klara med vårt "lilla" projekt!!

Bilder kommer när allt är klart!

Ha en härlig söndag. Sista veckan börjar imorgon för oss här hemma... känns tungt men jag har haft en härlig semester som jag kan blicka tillbaka på i vinter...

Inga kommentarer: