13 augusti 2009

Efter 7 min så fick jag beskedet att min bil rullar ett år till (om inget händer på vägen...) Det är bara en trasig ynka liten parkeringslampa som jag måste byta, såna små detaljer byter jag mer än gärna :)
Nu väntar jag på att mina 2 ägg ska bli klara, fick ett sug efter skivade ägg på macka så det blir mitt mellanmål idag. Efter det ska jag cykla hem till mor och far som har plockat en hink med hallon till mig -tackar!!

Igår kväll kom de hem till oss och "inspekterade" hallen och köket som snart är klart -lite småfix bara kvar. Då hade pappa plockat 10l svarta vinbär till oss och mamma en hink med röda vinbär -gott, gott. De svarta ska jag göra saft av i höst men under tiden fick jag låna lite frysplats av min gulliga svärmor! De röda är så gott att göra bärkakor av och de får jag plats i min frys.

Inga kommentarer: