24 augusti 2009

Jag skulle lätt kunde leva som hemmafru/lyxhustru. Efter en timme på SuziePicant idag så fick jag mersmak på det livet och tja kan tänka mig sluta arbeta redan imöra. Tänk att planera sin vecka utifrån vilka behandlingar jag "måste" gå på för att hålla mig i tipp top, luncha ute med mina likasinnade väninnor och bara prata kläder/shopping. Njae nej så långt behöver det ju inte gå men gå ner i tid och kunna gå på behandlingar oftare än vad jag gör idag skulle passa mig utmärkt :)
Idag hade jag bokat en pedikyr behandling på en hel timme!!! gissa om jag kände mig som en drottning där jag halvlåg i stolen med lugn musik i bakgrunden. Måste erkänna att det kändes väldigt konstigt att någon klippte mina fotnaglar. Senast jag var med om det var i badrummet hos mina föräldrar och pappa klippte mina naglar när jag var liten, men det var inte lika glamoröst som jag upplevde det idag... :)
Kändes dock tråkigt att kränga på ett par strumpor och stoppa in fötterna i ett par gympadojjor när jag skulle gå därifrån. Ett par flip flop hade passat bättre in!!

Nu är det snart kojs dags här hemma hos oss. Jag är förkyld och hel tätt i näsan, snarkar jag inte inatt så behöver Ola aldrig vara orolig...

Kram kram

Inga kommentarer: