12 augusti 2009

Igår startade min och Olas tävling mellan oss två. Den kommer pågå i 6 veckor och vinnaren är den som har ätit mest hälsosamt under tiden. Vi har levt rätt gott under semestern och känner att vi behöver en ny start och hoppas detta kommer bli en kick för oss båda :) Så igår hade vi invägning här hemma ;)
Dock har vi inte kommit på något pris ännu till vinnaren, vilket jag tycker är tråkigt då jag verkligen behöver en morot, sporre för att klara av detta. Vi kanske bara ska önska oss något helt rätt av?? Det behöver inte vara samma sak utan helt individuellt beroende på vem som vinner. Så Kattis, nu är det slut på chokladbolle bakandet på jobbet iaf 1 ½ månad framöver, sen kan vi fortsätta igen... hi hi

Jag hittade detta elegant armband hos modekungen som jag genast föll för! Det skulle jag kunna tänka mig att få om jag vinner (det silvriga)...

Inga kommentarer: