6 augusti 2009

Äntligen underbara härliga sol!!! Som jag har längtat efter dig!! :)
Det är rätt konstigt att så fort solen och värmen kommer så glömmer jag väldigt fort vad regnigt och mulet det har varit de 3 senaste veckorna. Men det är ju rätt bra att det är så annars skulle jag nog bli deprimerad.

Jag trodde inte jag skulle bada något mer denna sommar men både igår samt idag har jag badat!!! Jättehärligt och skönt var det faktiskt i vattnet. Igår åkte vi ut till Gapern och hade en helmysig dag med freesbee och badminton -lek. Olas bror var oxå där ute samt mina svärföräldrar. På kvällen grillade vi och spelade crocket -gissa vem som vann?!! Borde finnas portar som lyser i mörker samt kloten kan oxå lysa i olika färger, tänker mig som discobowling men discocrocket istället. Vore inte det en bra idé?!

Vi beslutade oss för att stanna kvar då det var en så fin kväll. Så för en gångs skull kunde både jag och Ola dricka vin tillsammans -alltid lika mysigt. :) Idag har det varit olidligt varmt.

Nu försöker vi få ner lite Madonna musik -har ju några timmar i bilen imöra att sjunga... Åhhh det ska bli så roligt och härligt att utnyttja även den sista helgen på semestern till en semestertripp!! Först blir det 2 nätter i Halmstad innan vi åker upp till Göteborg för att se Madonna spela!!! Jag håller mina tummar att hon spelar många av sina gamla hits -tycker dom är så bra!
Men först imorgon ska vi åka förbi Olas kusin Åsa som bor i Lerum med sin man och deras 3 månaders kille, Wilhelm. Ska bli roligt att se hur dom bor då vi har hört att deras hus påminner väldigt mycket om vårat.

Stor Kram och ha en Underbar Helg!!

Inga kommentarer: