4 augusti 2009

Jag tror hela vårt hus är byggt på fula, kantstötta lister. Har målat lister i flera dagar nu, först grundmålat dom och sen haft på en halvblank vit färg. Det tar aldrig slut på dom hur många jag än målar så är det fortfarande några som fattas. Men nu så äntligen ligger de sista på tork inne i orangea rummet. Imöra ska jag måla spikhuvuden, det är det enda vettiga jag har planerat att göra... Får se om Ola har andra idéer som spräcker mina planer.. :) Sen på eftermiddan ska vi iaf ut till Gapern och grilla och släppa alla renoveringstankar och vår för tillfället väldigt rotiga hus.

Jädrans vad trött jag blir i vaderna och ryggen efter dessa heldagar. Är det för att jag står och hänger över listerna när jag målar dom måtro?? Ja jag är helt slut när jag sjunker ner i myssoffan med antingen som nu, datorn i knät eller framför en film att vila ögonen på.

Inga kommentarer: