21 juni 2009

Vilken midsommar fest vi har varit på!! Den var väl genomarbetad och påkostad, var längesen jag var på en sådan fest och roligt hade vi!! Var en gammal "obsare" som bjöd ut oss till sitt hem i Lungvik. Där hade de rest 2 partytält, riggat upp en scen, förberett en 5-kamp, tipspromenad samt rest en midsommarstång. Jag och Ola samt 60 personer till var där ute för att fira midsommar. Det är lustigt men när man börjar prata med någon så visar det sig oftast att man har någon gemensam nämnare. Då inser jag att världen eller Karlstad är inte en så stor stad ändå...

Det är först idag som jag känner mig pigg igen. Tur att denna helg bjöd på en extra dag för det behövdes!! :) Nu ska jag gå upp och väcka min Ola med frukost sen kommer det bli en utedag i trädgården, har lite to dos att göra. Ikväll är vi bjudna på film hemma hos Linn, ska bli mysigt att träffa dig och Tobben igen! :)

Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommar med allt vad det innebär?!

Kram

Inga kommentarer: