1 juni 2009

Jäklar vilken helg det har varit -äntligen har sommaren kommit till Sverige!! Hela helgen har varit underbar och för en gångs skull så har helgen känns lång, nice. Hi hi hände en rolig episod i fredags...

Jag stängde på jobbet och hade precis larmat och skulle gå ut genom dörren när jag såg att blöjpåsen samt matpåsen stod på golvet. Jag har lite nojja inför att larma av direkt efter när jag precis har larmat på, så jag tog med bägge soppåsarna till bilen och tänkte att jag slänger väl dom hemma då, allt för att inte riskera att larmet går på jobbet.. När jag åker förbi Lillerud så ringer mobilen och det är Ola som undrar om vi ska träffas inne i stan och ta en glass. -Absolut det kan vi göra svarar jag glatt och ser soppåsarna sen i ögonvrån. Såå typiskt när jag för en gångs skull tar med mig soperna hem (har aldrig hänt tidigare) så kan jag inte åka hem på en gång. Anade vilken lukt det kunde bli i bilen efter några timmar ståendes i solen. Men när glassen väl var avnjuten och time för mig att åka hem så kunde jag inte ens ana någon soplukt. Så himlans tur!!

Annars har jag varit ute i solen så mycket jag har hunnit i helgen. Vi la ut en blocket annons i lördags på lite trädgårdsmöbler och änsålänge har det gått väldigt bra. Sålt vår gamla trimmer som en kille hämtade igår och ikväll blir vi av med 2 solstolar inkl. dynor. -perffa!! Blocket och Tradera är guld värda!!

Inga kommentarer: