17 juni 2009

Sol + sluta tidigt = lyckad kombination!! :) Härligt härligt äntligen lite värme i vårt regniga, blåsiga land. Men imorse när jag åkte till jobbet var det endast 3+ och det är risk för regn på midsommar men det borde vi svenskar vara vana vid nu... Midsommar ska firas i Skattkärr hos en gammal "obsare" och hennes familj och vänner. Det ska bli jättekul, ser fram emot denna dag!! Vi ska ha med grillat och det blir dans kring midsommarstång samt ett band kommer att spela, så det kommer bli kalajs, denna helgen me´ :) ska bara lista ut hur vi ska komma hem...

Sen vill jag ha revansch i minigolf. Spelade det med Emil och Ola igår eftermiddag under Malins och Xanders hejjarop. Trots en lyckad start så förlorade jag med 10 slag... Finns det verkligen någon skicklighet i detta spel eller hänger det bara på tur och otur??!!

Nu ska jag plantera lite blommor ute. Var på plantagen förut idag men de hade inga snöflinga -skumt. Så nu ska jag omstrukturera lite i mina blomlådor så ska det sen bli klart....

Ha det gott!

Inga kommentarer: