25 juni 2009

Den 24e juni hände det för mig och Ola... Vi tog premiärdoppet för iår!!!
Kommer inte ihåg när jag badade sist i juni månad, men det var jätteskönt inte alls kallt. Det var inte bara ett dopp ner och sen fort upp utan vi simmade och var i länge för att sen låta solen värma oss. Så som det ska vara :)
Katarina -sommarstugan ligger vid Gapern och är en sjötomt med en egen badstrand. Jättelyxigt att kunna åka ut till, en kväll som denna. Och svar -Ja, jag följer gärna med på en tur! Kanske ska göra en utflykt vi allihopa en solig dag/kväll??

Sen har vi även grillat majskolvar. Det har inte jag gjort sen jag var liten. Det är alltid lika jobbigt att ta första bettet. Vetskapen att det kommer kila fast sig mellan tänderna gör att jag har avstått från att grilla majskolvar men igår gjorde vi det ändå -och gott är det ju!

Imorgon är det fredag... :)

Inga kommentarer: