7 juni 2009

På helgen finns det ingen tid för mig att blogga, brukar bli ett inlägg på söndag kväll som nu... Denna helg kan jag summera som en trädgårds/latar helg. Vi har rensat vår gigantiska pil på torra grenar, klippt gräset (mossan), lagt kantsten kring rabatten (äntligen!), planterat sommarblommor, kört iväg 9kärror med sand. Äntligen känns det som vi har kommit ikapp med utearbetet för en stund framöver. Efter en hel dag/kväll ute i trädgården känner jag mig så glad, det är terapiarbete för mig då jag kan släppa alla tankar och måsten och bara få vara. -Härligt!

Nånting som varken jag eller Ola har gjort sen vi flyttade in hit (jan 08) är putsa våra fönster. Men tro´t eller ej idag gjorde jag det!! Skillnaden är gigantisk, från att haft fläckiga fönsterrutor (usch men sant) så kan vi nu se ut och t.o.m. fönsterlampan speglar sig i fönstret :) Lovar nästa gång ska det inte gå lika länge...

Inga kommentarer: