14 juni 2009

Bakis bakis och åter lite bakis

Ja så är min status idag, söndag. Jag har precis kommit upp ur sängen och försöker få lite energi, helst av allt skulle jag bara vilja gå tillbaka till sängen och sova några timmar. Jag är så jäklans orkeslös men jag vill heller inte ha gårdagen ogjord... :)
Planen var den att vi skulle paddla kanot från Forsnäs fram till Gustaf Fröding stenen på Alster. Men som det har regnat de senaste dagarna så hoppade vi av den utflykten i fredags. Jag är väldigt frusen av mig och sitta i en kanot om det regnar är inte så himlans roligt... Så istället åkte vi och firade min svärfar som fyllde år i veckan. Sen på kvällen fick jag ett kort sms att vi var bjudna på fest på Hotell Drott inne i Karlstad. De roligaste festerna brukar vara de mest spontana så vi åt mat på kvällen hos mina svärföräldrar och sen hem och hämtade en vinflaska för att sen åka in till staden. Det var en gammal obsare som hade sprungit stadsloppet som skulle ut med 2 andra tjejkompisar. De bor annars i Sunne därav de bodde på hotell.
Hamnade i världens längsta kö in till BMB och där träffade jag 2 föräldrar till 2 barn på min avdelning. thi hi
Kul hade vi, ägde scenen på schlager dansgolvet!! Ola ställde upp och körde -snäll han!! :)
Så idag mår jag som jag förtjänar typ, men kul hade vi igår kväll!

Inga kommentarer: