8 juni 2009

Madonna -Sticky and sweet tour 2009


Jag och Ola har köpt 2 biljetter till Madonnas konsert på Ullevi i sommar!!!! Jag kan inte fatta det än att vi verkligen ska dit -jippie! Hittade 2 bra sittplatser på min favvo sajt tradera som gick ut ikväll och vi fick dom!! Ska bli så himlans roligt, har länge velat gå på hennes konsert men fick inte tag på några bra sittplatser när biljetterna släpptes och ståplats vill jag inte ha. Rädd för att mosas ihjäl. Så nu ska vi leta upp och boka ett trevligt hotell som vi kan bo på och helt plötsligt har vi hux flux bestämt en kanonweekend i Göteborg på semestern...Nice!
Nackdelen är att vi ska dit på hennes andra konsert alltså på söndagen och dagen efter börjar vi båda att arbeta igen... Och jag kan inte ta ledigt den måndagen då vi börjar med inskolningar på jobbet så det blir att köra hem på kvällen/natten och försöka genomlida ens första arbetsdag. -Börjar bra :) men det är det värt!!

Kram!

Inga kommentarer: