3 juni 2009

3st av 9st muggar har jag änsålänge fått bud på, ser bra ut efter endast 2 dagar ute på tradera!! jag tycker det är riktigt roligt att lägga ut saker på tradera samtidigt som jag förenar nytta med nöje oxå! Saker som inte används hemma kommer ut på försäljning och någon annan lycklig fyndar samtidigt som jag får en slant för allt. Helt genialt! :)

Igår var det lite fest här på arbetet. När alla barnen hade gått hem samlades vi på en avdelning för att tacka av en lycklig ovetande kollega som går i pension om några dagar. Alltså hon vet om att hon går i pension men inte att vi hade ordnat fest för henne igår... :) Vi hade beställt 2 brickor i strl. Big kallskuret från Ica Klingan i Grums (smygreklam men det bjuder jag på för ack vad gott det var!! och så mycket) det var en mängd olika exotiska frukter -me like samt 3 olika skuret kött samt potatissallad lite ostar och frallor. Det var kalajs det!!
Idag kom en kär kollega med solbrillor, bör tilläggas att hon inte har haft det på sig när solen har skinit som mest... så hi hi någon som har en jobbig dag kanske?!!

*KRAM*

Inga kommentarer: