5 juni 2009

Idag är sista dagen för Isa att gå runt som en robotkatt thi hi. Igår när vi pluggade in GPS:en i datorn så visade den att hon hade hållit sig i vårt bostadsområde hela dagen. Hon hade varit väldigt mycket och ofta vid vårt garage, så jag kan tänka mig att det var en Isa som ville in igår. Till veckan blir det dags att kartlägga hur Samurai rör sig. Det ska oxå bli jättespännande!! Detta är ju något som vi inte har en susning över hur de rör sig och om de går tillsammans. Jag är bara glad varje gång vi pluggar in GPS:en i datorn och det visar sig att ingen har gått över vägen, skulle bara bli mer orolig om jag visste det. Då är det bättre att -det man inte vet har man inte ont över..."

Ja det vart inga sommarblommor köpta för mig igår, hade verkligen noll sommarkänsla i kroppen. Men istället målade jag om 3 krukor och fler ska det bli!! Började med att jag målade en karm i köket och så såg jag lite lilafärg som vi har till en fondvägg i sovrummet. Den vill jag ha men på vad var då nästa fundering! Fick bli en liten terracottakruka samt 2vita ytterkrukor som fick en ansiktslyftning. Nu har jag planer på att köpa 3 mellan stora terracottakrukor och måla dom i 3 olika sommarfärger för att sen kunna ha dom på altanbordet med blommor i. Kul när jag själv har gjort något istället för att de är köpta. Så jag behöver inhandla: -Lack -Gul färg -Rosa färg och -Limegrön färg samt -Krukor.

Ha en bra fredag!

btw vart tog sommaren vägen, är det redan höst??!

Inga kommentarer: