3 februari 2009

Jag har äntligen klippt håret!! Jag är inte den tjejen som älskar att pyssla och göra iordning sitt hår och mycket därför har jag inte kommit iväg och klippt mig på usch väldigt väldigt länge. Men ack så härligt det är när jag har fått bort allt det slitna, känns i hela håret att det är så friskt och härligt. Är en ren fröjd att kamma sig nu istället för att slita igenom torra kluvna toppar.

Igår var jag och Ola hos våra grannar, hon är nu mammaledig med sin otroligt charmiga pojke, hon är oxå frisör -därav vårt fikabesök igår kväll. Först började hon att klippa Ola. Jag får se i em hur han blev då han inte hade något gojs i håret igår... Sen klippte hon ca 12cm av mitt slitna hår och efteråt tog hon fram locktången och lockade hela håret!!! gissa om jag satt och njöt. Så inatt har jag sovit sååå dåligt för jag har varit rädd att platta te lockarna. Min dröm är att ha lockar så nu ska jag börja använda min locktång hemma oxå! Roligt roligt
Ska sätta in något kort på mina fina lockar från igår kväll.

Inga kommentarer: