16 februari 2009

Idag var det dags för årets möte med min bankman på agendan stod det pensionsprat :) Jag började pensionsspara för flera år sen och har på sistonde ökat inbetalningarna. Så min bankman var nöjd med vad han såg. Själv känner jag att det är viktigt att sätta undan pengar, men det ska ändå inte få påverka min dagliga ekonomi. Jag ska kunna leva här och nu så att säga.

Allt som handlar om pension tycker jag är en djungel. Jag sätter in de papper som jag får på posten under fliken pension utan att läsa dom. Det går verkligen in och sen ut igen... Så jag valde att banken får numera ta över ansvaret för mina placeringar, var gratis ända te jag blir 30 år så det ska jag prova nu.

Sen fyndade jag jättesöta röda bokstäver som bildar LOVE inne på Village. De ska jag sätta på våra nya vita lack hyllor inne i mysrummet. I helgen passade vi på att få iordning ytterligare och nu känns det mer ombonat när hyllorna kom upp på väggen. De hamnade rakt över varandra.

*Kram*

Inga kommentarer: