6 februari 2009

Det har blivit en liten Ella!! Jag har lyckats hitta en blogg som jag följer varje dag. Hon som skriver är en svensk tjej som har flyttat till Norge. Gift sig där och har haft en son fram till idag då han fick en liten syster!! Känns nästan som jag känner henne och jag är lika glad för henne och hennes lilla familj som jag skulle varit om det hade varit en kompis till mig som fått barn. Jag har aldrig träffat henne och jag är 99.99% säker på att jag inte kommer heller.. men ändå känns det som jag känner henne, tack vare hennes blogg!

Hon har redan skrivit 3 inlägg efter sin förlossning som verkar ha gått väldigt smidigt och fort. Ja riktigt så ivrig bloggerska är jag inte än... Nu ska jag ut och skotta snö! Änsålänge tycker jag att det är roligt, är ju bara inne på andra vintern i hus...

Inga kommentarer: