25 februari 2009

I måndags hade jag och Ola vår 3 år och 4 månaders dag!! Vi brukar inte fira varje månadsdag (om ni undrar) men vi brukar uppmärksamma den lite och det gjorde Ola verkligen i måndags. Då kom han hem med ett blomsterarrangemang till mig, gullig min sambo :) Jag är väldigt glad över att jag vågade ta risken att förlora en bra killkompis när jag blev tillsammans med Ola vintern 2005, efter en väldigt rolig sommar/höst tillsammans... Och jag säger som kronprinsessan gjorde igår, -Ur en bra vänskap växte något starkt fram och jag är glad att vi var bra kompisar innan. Roligt att de äntligen tog steget ut och förlovade sig inför hela sveriges befolkning efter 7 år tillsammans. Inte lätt att bli trolovad med Sveriges blivande drottning, det gäller verkligen veta vad man vill innan man säger ja till att stå i rampljuset forever. Jag hade tvekat *hi hi* nu väntar jag på bröllopet med allt vad det innebär -klänningen, -frisyren, -gästerna.......... Älskar fina klänningar och söta frisyrer!!

Tänk den dagen jag står inför att välja brudklänning, brudfrisyr, planera festen efter mitt och Olas bröllop... *Jag längtar*

Nej nu får jag släppa bröllopstankarnoch växla över till mitt kommande löne/medarbetarsamtal med min chef. Ska dit om en timme och det kan ju vara bra att ha gått igenom frågeställningarna vi har fått...

Inga kommentarer: