26 februari 2009

Nu luktar det rök om mina händer och om min jacka. Vi har haft en härlig ute förmiddag på arbetet och grillat korv med våra barn! Försökt uppmärksamma att det är sportlov och det brukar vi göra med korvgrillning. Tycker det är så mysigt och vad smakar inte bättre än en egen grillad korv ute i snön!!

I eftermiddag ska jag åka hem till mina föräldrar och busa med deras hund, Iris!! Jag ska ta med mina ytterkläder här från arbetet och åka raka vägen hem till dom. Jag tror det finns någon som blir mer än glad när hon får komma ut i snön och härja av sig lite energi!!

Min sambo ska mixtra lite med en hemsida han har gjort åt ett byggföretag så jag har inte direkt bråttom hem sen heller... :)

Hoppas ni oxå njuter av vädret och snön innan den smälter bort... Till veckan är det mars och det är en vårmånad -Härligt. Men det är skrämmande vad fort allting går...

Inga kommentarer: