3 februari 2009

Halloj här kommer de lovade bilderna på mina älskade lockar :)
Ikväll är både jag och Ola trötta, jag öppnade och hade väckarklockan på 04.55. Riktigt hemskt när det står en 4:a först på alarmtiden -det är tidigt!
Men när jag började vakna till liv så märker jag att Ola tittar på mig med de klarvaknaste ögon jag har sett vid den tidpunkten på dygnet. Då har han legat vaken i 2 h och inte kunde somna om... *Weird* thi hi
Så nu ska vi se en film och mysa under filten för att sen gå och lägga oss i tid ikväll. För saken är den att vi kom inte i säng förrän efter 23 igår kväll, vilket är tufft när jag ska upp sååå tidigt...

Ha en trevlig tisdags kväll!

där ser man.. här lovar jag bilder men kameran ville något annat.. batteriet tog slut.. fixar det imöra -nu blir det film!

Inga kommentarer: