9 februari 2009

Vad roligt det är när det ligger små överraskningar i paketet. I mitt paket från bubbleroom så hade de även skickat med ett par strumpor, en fräsch eau de toilette, polo sport samt en ögonskugga! Sånt ger alltid företaget credit..
Det är alltid lika nervöst när jag ska prova kläder som jag har beställt.. De ser inte alls ut som på nätet/katalogen. Men utav
1 kjol (ska behålla)
2 klänningar (en ska jag skicka tillbaka, såg gravid ut...)
1 tunika (ska behålla)
3 linnen (1 ska jag reklamera, missfärgning)
1 par örhängen (ska behålla)
2 halterneck linnen (skickas tillbaka)

Så gick det rätt smidigt ändå. Blev väldigt nöjd med örhängena. De är inte precis Linda stil på dom men jag vänjer mig gärna, för de var väldigt fina!! Stora brons färgade runda ringa. Tänk filmen gladiator så har ni mina nya 2009 örhängen.

Nu har jag även sytt en ny brödduk i samma tyg som vårduken som ligger på bänken över diskmaskinen. Roligt med nya saker -särskilt nu när vi snart möter våren!!!














Nu är det dags för lite kvällsmat. Blir enkelt, gröt med en ost macka...

Inga kommentarer: