15 februari 2009

Alla hjärtans dag

Jag kan känna lite press inför denna romantiska dag. En dag då inget får gå fel, då allt ska vara så pnutti nuttit och romantiskt tillsammans med den/de man håller kär(a). Min "stackars" pojkvän frågade vad vi skulle hitta på denna dag och jag sa att vi behöver inte göra något speciellt, bara vara tillsammans. Om jag känner lite press inför alla hjärtans dag så kan jag tänka mig att alla killar har en större press på sig. Vet inte varför men det känns som de ska uppvakta och överraska sina flickvänner.

Vi hade en underbar dag tillsammans iaf! Vi tog en lång promenad i det härliga vädret och busade i snön med våra 2 katter. Sen fikade vi för att få tillbaka lite energi. Jag hade köpt ABC kex som smakar som Tom&Jerry som jag tokåt när jag var liten. Jag fick 2 st helt underbara vackra ljuslyktor med hängande prismor och glaskulor i. Så de har jag hängt upp i köksfönstret!! Det är Linda lyktor då det inte är någon färg på kulorna utan bara glas, tycker det är så fint!

Själv gav jag Ola för första gången en blomma. Tänkte att varför ska det alltid vara tjejen som får blommor så jag köpte en orkidee som satt i en glasskål. Den kan vi förövrigt ha fint grus i och sen ett ljus när orkideen is gone...

Vi har haft en underbar helg tillsammans, nu är vi redo för en ny vecka me allt vad den kommer föra me sig!!

Inga kommentarer: